بلاگ, دسته‌بندی نشده, معرفی مقاصد گردشگری, مقاصد گردشگری خارجی, مقالات

هزینه سفر به گرجستان

هزینه سفر به بلغارستان

تور های گردشگری کشور گرجستان به شهر تفلیس به صورت هوایی برگزار می شود و معمولا مدت زمان این تورها چهار روزه، پنج روزه و هشت روزه هستند. شما در مدت سفر به شهر تفلیس گرجستان وقت کافی برای گشتن شهر و یا تفریح را خواهید داشت.

شهرتفلیس که بیشتر دارای بناهای قدیمی و تاریخی دارد و سفر به شهر تفلیس نیازمند مدت زمان اقامت بیش از این تایم نیست. این سفر معمولا به صورت تک یا ترکیبی برگزار می شود که شما در سفر تک می توانید در شهر تفلیس یا باتومی حضور داشته باشید و برنامه ترکیبی نیز به هر دو این شهر سفر کنید. هزینه سفر به کشور گرجستان شهرهای تفلیس یا باتومی بسته به نوع خدمات، هتل و پرواز قیمت ها متفاوت می باشد و افزایش پیدا می کند.

این نکته را باید در نظر داشته باشید که شما برای سفر به گرجستان نیز به گرفتن روادید یا ویزا ندارید و با خرید بلیط می توانید به راحتی به تفلیس و یا باتومی سفر کنید.

یکی از اولین موارد هزینه های سفر، اطلاع از قیمت بلیط گرجستان است. اما درباره قیمت بلیط کشور گرجستان ابتدا باید مشخص کنید که می خواهید بروید به تفلیس یا باتومی؟

برای پیدا کردن بلیط ارزان کشور گرجستان می توانید از وب سایت تخت کوروش ایرانیان  قیمت های ارزان و مناسب در چند روز قبل و بعد ازتاریخ مورد نظر خودتتان را پیدا کنید.

آشنایی با کشور تایلند بیشتر بخوانید: تایلند سرزمین زیبایی ها

چند مطلب جالب درباره ارمنستان بیشتر بخوانید: چند مطلب جالب درباره ارمنستان

تور گرجستان

اگر نمی خواهید خودتان را به دردسر بیندازید و مدام به دنبال هزینه سفر به گرجستان و مسائلی از این دست باشید، انتخاب تور می تواند راه حل مناسبی برای شما باشد. زمانی که برای سفرتان تور گرجستان را خریداری می کنید اموری نظیر خرید بلیط، رزرو هتل، تهیه بیمه مسافرتی و مواردی از این دست بر عهده تور است. برای این سفر کافی است بدانید تور تفلیس می خواهید یا تور باتومی.

تور زمینی گرجستان

اگر به دنبال تور گرجستان ارزان هستید تور زمینی گزینه مناسبی برای شماست. تور زمینی گرجستان با اتوبوس برگزار می شود. بنابراین اگر پایه سفرهای طولانی با اتوبوس هستید این شکل از سفر را برای خود برنامه ریزی کنید.

سفر به گرجستان با ماشین شخصی

شاید هزینه سفر به گرجستان با ماشین شخصی چندان کمتر از سفر با اتوبوس نباشد اما حال و هوایش کاملا متفاوت است. اگر هم وقت دارید و هم حال و حوصله رانندگی سفر زمینی به گرجستان انتخاب بسیار خوبی برای این سفر است. کافی است مقدمات سفر نظیر پاسپورت، گواهینامه بین المللی، بیمه مسافرتی و عوارض خروج را آماده کنید.

نکته دیگری که در سفر زمینی با ماشین به کشور گرجستان باید در نظر داشته باشید، رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی است. در این کشور پلیس در صورت کوچکترین تخطی شما را جریمه می کند. اگر حواستان به این موضوع نباشد هزینه سفر به گرجستان شما سر به فلک می گذارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *