دبی

جاذبه های امارات متحده عربی

جاذبه های امارات

جاذبه های امارات

جاذبه های امارت

یکی از مهمترین جاذبه های امارات در حوزه گردشگری، سواحل آن است. اگرچه آب های امارات در سال های اخیر به دلیل ساخت و ساز های ساحلی
کدر شده است ولی هنوز هم گرم، تمیز و زیباست . سواحل سفید شنی ممتدی اعم از توسعه نیافته و به شدت توریست پذیر حتی در شهر دبی هم وجود دارد. غواصی به خصوص در سواحل شرقی اقیانوس هند بسیار عالی و لذت بخش است. مرکز اسکی دبی، در مرکز خرید امارات در دسامبر سال 2005 میلادی افتتاح شد. این مجموعه با اندازه 400 متر و 6000 تن برف سومین مرکز اسکی سرپوشیده در جهان است. مرکز اسکی دبی اولین مرکز اسکی دبی است.

سفر به پوکت بیشتر بخوانید: سفر به پوکت تایلند

معرفی کامل شهر دبی بیشتر بخوانید: شهر دبی امارات

در مرکز خرید مارینای ابوظبی نیز طرح افتتاح مجموعه سرپوشیده اسکی بین سال های 2007 الی 2008 میلادی ریخته شده است. سواری یا سافاری کویر هم می تواند تجربه ای جالب برای گردشگران باشد. این ماشین ها را می توان از پیش رزرو کرد اما معمولا رزرو آن ها فقط یک روز قبل ممکن است. اگر بخواهید پذیرش هتل ها نیز این کار را برای شما انجام خواهند داد. این سواری ها به طور معمول بعد از ظهرها شروع می شوند و انتهای غروب پایان می یابند. شما را از هتل به این سافاری ها می برند و در صحرا توسط ماشین های مخصوص رانندگی می کنید. این سافاری ها برای کسانی که تازه وارد هستند آموزش رایگان برگزار می کنند و تا هر سطح مهارت رانندگی را آموزش دهند.

برخی از جاذبه های گردشگری امارات عبارتند از:

  • برخی از بزرگترین تپه های شن و ماسه ی جهان، در جنوب ابوظبی در واحه لیوا قرار دارند.
  • سواحل زیبای شرقی امارات
  • نواحی پست و دور افتاده شمال امارات
  • مکان های باستانی و کوه های سنگی که با نام کوه های حجر شهرت دارند.
  • واحه های خیره کننده

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *