دبی

شهر دبی امارات

معرفی کامل شهر دبی

شهر دبی امارات از هیجان انگیزترین و در عین حال با شکوه ترین مقاصد گردشگری خاورمیانه در قلب کشور امارات متحده عربی است. دبی شهر زیبا و پرجمعیت است که هر ساله مقصدی بسیاری از گردشگران   اروپایی، آسیایی و حتی آمریکایی است.

 فصل مناسب سفر به شهر دبی امارات

از بهترین فصل ها برای سفر به دبی  را می توان به فصل زمستان اشاره کرد. چرا که به دلیل آب و هوای گرم و خشک، هوا در زمستان در این کشور لذت بخش است اما در فصول تابستان به دلیل گرمی زیاد از گشت و گذار در این شهر خسته می شوید و سفر زیاد برای شما لذت بخش نخواهد بود.

سفر به پوکت بیشتر بخوانید: سفر به پوکت تایلند

اطلاعات امارت متحده عربی بیشتر بخوانید: امارات متحده عربی​

 دبی چگونه شهریست

 از شهر دبی امارات بیشتر به عنوان مقصد توقف مسافرینی که به داخل یا خارج از کشور امارات پرواز می کنند یاد می شود اما در عین حال شهر دبی به عنوان یک شهر متوقف کننده مسافران نیز دارای تعجب برانگیزترین و در عین حال جذاب ترین امکانات برای گذراندن وقت اوقات فراغت است. مسافران دبی را به عنوان شهری که بین قدیم و جدید یا گذشته و حال گیر   افتاده می شناسند. مکانی در یک فرهنگ محافظه کار با آداب و رسوم خاص که نمادی از گذشته   و در عین حال، حال و آینده می باشد. دبی امارات شهری جذاب و با فرهنگ های مختلف است که قطعا لیاقت چیزهایی   بیشتر از یک مقصد توقف برای مسافران را دارد. دبی پر از مکان هایی است که ورود به آن ها آزاد و رایگان است. اما قدم زدن در آن ها می تواند واقعا خیره کننده باشد گذراندن ساعاتی از روز در مراکز خرید دبی پیشنهادی کاملا وسوسه برانگیز خواهد بود.

 جذابیت های دبی 

 دبی امارات نه تنها به خاطر جاذبه های دیدنی فوق العاده مانند برج خلیفه که   بلندترین ساختمان جهان است مشهور شده بلکه وجود جاذبه های گردشگری   فوق العاده ایده آل در این شهر باعث متفاوت شدن رتبه گردشگری دبی در   بین سایرشهرهای کشور امارات متحده عربی شده است. با گشت و گذار در محله الفاهیدی می توانید شهر دبی امارات قدیم را کشف کنید و در فرصت کوتاهی پس از اقامت در دبی به این نتیجه می رسید که این شهر   فراتر از شهری با روکش پر از زرق و برق است. مرکزی ترین مکان در عین حال شلوغ ترین مکان در اطراف مرکز خرید دبی امارات قرار دارد که برج خلیفه نیز همان مکان واقع شده است. در بیشتر قسمت های نوار ساحلی جمیرا استراحتگاه های ساحلی، مغازه ها و   رستوران هایی وجود دارد که می تواند نیاز مسافران را برطرف نماید. طی چندین دهه دبی بزرگترین شهر امارات که در ابتدا دهکده ای برای ماهیگیران و پرورش دهندگان صدف بود به سرعت شهری فوق مدرن در   جهان تبدیل شد. در گذشته دبی امارات به عنوان توقفگاهی برای سفرهای خارجی محسوب می شد و کمتر کسی بود که علاقمند سفر به این صحرای سوزان باشد. اما امروز بیشتر گردشگران حتی از گرمای دبی در سواحل آن لذت می برند. آرامش بخش سواحل دبی تسلط مردم این شهر به زبان انگلیسی مراکز خرید به سبک اروپایی هتل های بار نرخ های بسیار رقابتی تفریحات مدرن و متنوع این شهر و بسیاری عوامل دیگر باعث شده اند تا گردشگران این شهر را برای سفر انتخاب کنند.  دبی امارات شهری نسبتا بزرگ است و تنوع مناطق آن زیاد است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *