بلاگ, معرفی هتل‌ها, هتل‌های داخلی

اقامتی رویایی در هتل‌های ترکیه

هتل‌های ترکیه

وقتی می‌خواهید به شهری در کشوری دیگر سفر کنید، بی‌شک یکی از اقدامات‌تان با اولویت بالا، پیدا کردن یک هتل مناسب است. سطح کیفی هتل‌های موجود و نحوه خدمات‌رسانی آن‌ها قطعاً بر دیدگاه شما نسبت به شهری که به آن سفر کرده‌اید، تأثیر فراوانی خواهد گذاشت. هتل‌های بسیار زیاد و متنوعی در سراسر کشور ترکیه وجود دارد که معرفی همه‌ی آن‌ها، دشوار و خسته‌کننده خواهد بود. به همین خاطر در این مقاله سعی کرده‌ایم هتل‌های منتخب پنج‌ستاره ترکیه را که می‌توانید اقامتی رویایی در آن‌ها داشته‌باشید، معرفی کنیم.

۱- هتل‌های ترکیه: هتل Grang Yazici بدروم

  • امکانات: استخر، اینترنت وای‌فای رایگان، واقع در نزدیکی دریا

هتل Grang Yazici در شهر بدروم واقع است. اتاق‌های این هتل بیش‌ترین حد استاندارد را دارند. اتاق‌‌های این هتل طراحی داخلی مدرن و دل‌نشینی دارند و دارای تمامی امکانات رفاهی مورد نیاز برای افراد هستند، پس از لحاظ دسترسی به لوازم روزمره‌ی مورد نیاز خود اصلاً نباید نگران باشید.

% هتل‌های ترکیه | هتل‌های ترکیه

هزینه‌ی اتاق‌های این هتل نسبت به ظرفیت‌شان متغیر است و در سطوح مختلفی ارائه ‌می‌شوند که هر کدام بر اساس مناظر و امکاناتی که در اختیار شما قرار می‌دهند، تعرفه‌های متفاوتی دارند.

این هتل دو رستوران بی‌نظیر هم دارد که می‌‌توانید لذیذترین وعده‌های غذایی خود را در آن‌ها تجربه کنید. % هتل‌های ترکیه | هتل‌های ترکیه

از امکانات تفریحی این هتل می‌توان به تراس‌های دوستداران آفتاب، زمین تنیس رایگان و مکان‌های سرسبز باغ‌مانند برای آرامش‌بخشی اشاره کرد. همچنین در اطراف این هتل می‌توانید به گلف، اسب‌سواری، کوهنوردی  یا اسکواش بپردازید.

 علاوه بر این، می‌توانید از جکوزی، سوناهای خشک و بخار، حمام‌های سنتی و انواع ماساژ استفاده کنید تا خستگی راه از تن خود دربیاورید.

۲- هتل‌های ترکیه: هتل Hyatt Centeric Levent استانبول

  • امکانات: استخر، جکوزی، رستوران

هتل Hyatt Centeric Levent در استانبول واقع است. اتاق‌های درجه یک آن از لحاظ راحتی و رفاه تکمیل و از طراحی داخلی زیبا و مدرنی بهره‌مند است. این هتل مکانی فوق‌العاده برای رفع خستگی یک روز شلوغ در استانبول است. در این هتل امکانات مختلف رفاهی موجود است. جکوزی آن حاصل ترکیبی از جکوزی سنتی با فناوری‌های به‌روز است. همچنین می‌توانید از انواع حمام، سونا و ماساژ آن استفاده کنید.

% هتل‌های ترکیه | هتل‌های ترکیه

این هتل از بالاترین حد استاندارد کیفیت و خدمات‌رسانی برخوردار است. خدمات اتاق، دقیقاً به موقع انجام می‌شود. همچنین اگر موبایل یا لپ‌تاپ نیاز داشته باشید، این هتل نیاز شما را مرتفع می‌سازد. این هتل سوییت‌های پنت‌هاوسی دارد که به تنهایی شامل یک طبقه‌ی کامل است. رزرو کنید و از مناظر زیبایی که از شهر استانبول به شما ارئه می‌دهد، لذت ببرید.

هتل‌های ترکیه

رستوران‌‌‌های این هتل، از برترین رستوران‌های شهر استانبول هستند و بهترین غذاهای ترکی و بین‌الملی در آن‌ها سرو می‌شود که می‌تواند تجربه‌‌ای به یاد ماندنی و دلپذیر از طعم‌های خوش برای شما رقم بزند. گلدبار این هتل نیز، تداعی‌کننده چای‌خانه‌های قدیمی ترکی است و می‌توانید از تراس آن برای استراحت و آرامش استفاده کنید.

۳- هتل‌های ترکیه: هتل Akra Barut آنتالیا

  • امکانات: استخر، اینترنت وای‌فای رایگان، واقع در نزدیکی دریا

هتل Akra Barut در آنتالیا واقع است. این هتل طراحی زیبایی از ترکیب رنگ سفید و قهوه‌ای دارد. اتاق‌های این هتل هر کدام بالکن و منظره زیبای مخصوص خود را دارد. طراحی داخلی اتاق‌های این هتل فضایی مدرن و دل‌نشین ساخته‌است که از لحاظ ذهنی، تأثیر خوبی به‌روی مهمانان می‌گذارد. از دیگر ویژگی‌های این هتل یک جکوزی بسیار بزرگ است که در آن می‌توانید از انواع سونا و ماساژها استفاده ‌کنید.

هتل‌های ترکیهبخشی از ساحل، متعلق به هتل است و از امکانات چون تخت و چتر برای حمام آفتاب و وسایل شنا، برخوردار است.

آشنایی با کشور تایلند بیشتر بخوانید: تایلند سرزمین زیبایی ها

چند مطلب جالب درباره ارمنستان بیشتر بخوانید: چند مطلب جالب درباره ارمنستان

طعم خوش غذاها در این هتل به‌مانند دیگر هتل‌های محبوب ترکیه، زبانزد است. نکته جالبی که این هتل را از دیگر هتل‌ها متمایز می‌کند، این است که مهمانان آن می‌توانند وعده‌های غذایی خود را روی بام این هتل با منظره‌ای بسیار دل‌انگیز و زیبا صرف کنند.

هتل‌های ترکیهمی‌توانید برای ورزش از زمین تنیس، باشگاه بدنسازی، پینگ‌پونگ یا زمین بسکتبال این هتل به رایگان استفاده کنید و اگر تمایل به بازی گلف داشته باشید، با پرداخت هزینه می‌توانید از زمین گلف این هتل استفاده کنید. همچنین می‌توانید از برنامه‌های رایگان برای سرگرمی کودکان و دیگر موارد تفریحی این هتل استفاده کنید خاطره‌ای به یاد ماندنی برای خود در آنتالیا رقم بزنید.

۴- هتل‌های ترکیه: هتل Kempinski Barbaros Bay بدروم

  • امکانات: استخر، اینترنت وای‌فای رایگان، واقع در نزدیکی دریا

هتل Kempinski Barbaros Bay در بدروم واقع است. اگر به دنبال هتلی با کیفیت و خدمات‌رسانی‌ای منحصربه‌فرد در بدروم هستید، این هتل را جزو لیست انتخاب‌هایتان قرار دهید.

هتل‌های ترکیه

یکی از مزیت‌های این هتل دور بودن از شهر است که باعث آرامش خاص آن شده‌است. آرامشی که در کمتر هتلیدیگر می‌توانید بیابید. تمامی اتاق‌ها از طراحی زیبا و منحصربه‌فرد برخوردارند و تمامی امکانات مورد نیاز از جمله اینترنت پر سرعت، تلویزیون‌های باکیفیت، سیستم تهویه‌ و غیره را دارند.

هتل‌های ترکیه

منظره رو به دریای این هتل، به هیج‌وجه با دیگر هتل‌هایی که در کنار دریا واقع شده‌اند قابل مقایسه نیست. علاوه بر این می‌توانید همانند دیگر هتل‌ها از برنامه‌های سرگرمی مخصوص خانواده، ورزش‌ها و امکانات رفاهی آن با بهترین کیفیت، استفاده کنید.

۵- هتل‌های ترکیه: هتل The Grand Tarabya استانبول

امکانات: استخر، اینترنت وای‌فای رایگان، جکوزی

هتل The Grand Tarabya در استانبول واقع است و از قدیم‌الایام در بین بهترین هتل‌های ترکیه قرار داشته‌است. یکی از دلایل محبوب بودن این هتل آن است که از نمایش در پس‌زمینه‌ی فیلم‌های دهه هفتاد میلادی استفاده می‌شد و به نوعی چهره‌ی آشنایی برای مردم شهر و کشورش دارد. این هتل پس از بازسازی و تغییراتی که در نمای بیرونی و داخلی‌اش به وجود آمد به نمای برفی و فضای داخلی بسیار زیاد معروف شد.

هتل‌های ترکیه اتاق‌های این هتل از طراحی‌ای کلاسیک با رنگ‌های شرقی برخوردار است و تمامی امکانات رفاهی برای نیازهای روزمره را نیز دارد.

شما می‌توانید از بوفه‌های متنوع این هتل، انواع غذاهای سنتی و بین‌المللی را تهیه کنید. هر وعده‌ی غذایی را که در این هتل میل می‌کنید، از لذیذترین و باکیفیت‌ترین وعده‌هایی است که می‌توانید در این شهر امتحان کنید.

هتل‌های ترکیهجکوزی بسیار بزرگ، سوناهای بخار و خشک سنتی و مدرن، حمام‌های سنتی و انواع ماساژ، می‌تواند بهترین گزینه برای رفع خستگی پس از یک روز شلوغ در استانبول باشد. همچنین می‌توانید از انواع ورزش‌ها و سرگرمی‌هایی که در هر هتل لوکس دیگری وجود دارند نیز بهره ببرید. با این تفاوت که در این‌جا به تمامی مسائل سرگرمی و ورزشی، بسیار حرفه‌ای‌تر و بهتر پرداخته شده‌است.

پنج هتلی که در این مقاله معرفی شد، از برترین هتل‌های ترکیه هستند که می‌توانید در آن‌ها اقامتی دلپذیر داشته‌باشید.


مطالب مرتبط:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *