تایلند

 آشنایی با شهر بانکوک 2024

آشنایی با شهر بانکوک تایلند

آشنایی با شهر بانکوک تایلند

سفر به هر کشوری همانند پا گذاشتن در دنیای جددیدی است. دنیایی که نه تنها قیافه و زبان ساکنان آن بلکه فرهنگ، صورت و سبک زندگی   مردمش هم متفاوت می باشد. با نگاه کردن به این وجه از سفر می توان بعد جذاب و هیجان انگیز سفرهای خارجی را بیشتر لمس کرد.

دیدن تفاوت ها از نزدیک به قدری وسوسه کننده است که بسیاری را مجاب می کند شده تنها با یک کوله و یا چمدان پا در راه بگذارند و دنیا را از زاویه دیگر ببینند. در این سفر چه بسیار جاذبه هایی را می بینند و تجربه می کنند که هیچ گاه حتی گمان هم نمی کردند وجود داشته باشند.

سفر به بانکوک

 در سفر به بانکوک ، فستیوال های مختلف و عجیب و غریب، بازارهای محلی، غذاهای بومی و خوشمزه و لباس های رنگارنگ همگی بخشی از این گردش هستند. با همه این ها اگرچه هر مقصد جذابیت هایی خودش را دارد اما تفاوت در روحیه و سلیقه آدم ها باعث می شود تا هر شهر طرفداران خودش را داشته   باشد. به همین دلیل امروز ما به سراغ یکی از شهرهای معروف و توریستی می رویم تا جذابیت هایش را بررسی کنیم. البته کار ما در همین جا به اتمام نمی رسد و در ادامه به شما کمک می کنیم   تا برای سفر به این شهر آماده شوید.

چرا شهر بانکوک تایلند ؟

 از محبوب ترین و پربازدیدترین شهرهای توریستی دنیاست. در شهر بانکوک تایلند با هزینه کمتری نسبت به کشورهای اروپایی می توانید در محیطی جذاب تفریح کنید. طیف متنوعی از دیدنی های تاریخی هیجانی و مدرن در برابر شما قرار دارد.

کلاس‌ های آشپزی در پوکت بیشتر بخوانید: کلاس‌ های آشپزی در پوکت : آشنایی با کلاس‌های آشپزی پوکت

خیابان خائوسان، سفر به بانکوک، اقامت در بانکوک بیشتر بخوانید: جواهر پنهان بانکوک: راهنمای جامع گردشگری خیابان خائوسان

آشنایی با شهر بانکوک تایلند

 بانکوک پایتخت تایلند است که در نقطه ای از جنوب این کشور گرمسیری جا خوش کرده است. این شهر در نزدیکی خلیج تایلند قرار دارد و از میانش رودخانه بزرگی به نام   چائوفرایا عبور می کند. چائوفرایا همان چیزی است که به بانکوک حیات بخشید و باعث شد تا در قرن پانزدهم پا به عرصه وجود بگذارد. در آن زمان بانکوک تنها روستای کوچکی  بود که در کناره رود به وجود آمده بود.

اما امروزه همه چیز تغییر کرده و بانکوک با وسعتی بیش از هزار و پانصد کیلومتر مربع و جمعیتی بیش از نه میلیون نفر بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر کشور تایلند می باشد.کلانشهر بانکوک در کشور تایلند به پنجاه منطقه شهری تقسیم می شود که جذاب ترین منطقه برای گردشگران منطقه فراناکون است. این بخش از شهر درست در کنار رودخانه قرار دارد و پذیرای هتل ها و   رستوران های متنوع و بسیاری است. به همین دلیل بسیار از گردشگران برای محل اقامت خود فراناکون را انتخاب می کنند. چرا که در این بخش می توانند در کنار رودخانه شهر پیاده روی کنند بهترین   رستوران ها را بیابند و از همه مهمتر از کاخ اعظم شهر و معابد تاریخی اش بازدید کنند. در کنار این ها منطقه فراناکون دیدنی های دیگری را هم در خود جای داده   است که از آن جمله می توان به محله ها و بازارها سنتی شهر و محله چینی ها اشاره کرد. یکی از خیابان های معروف بانکوک خیابان خائوسان است.

معبد های شهر بانکوک تایلند

در شهر بانکوک تایلند چهارصد معبد بودایی زیبا و جذاب کاخ های باشکوه، گردهمایی های رقص کلاسیک مراکز خرید بیشمار و روش های سنتی زندگی به ویژه در امتداد کانال های طولانی و نیز شرق و رودخانه چائو پرایا روخانه پادشاهان که از درون شهر می گذرد دارای دیدنی های بی نظیر زیادی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *