تایلند

تایلند کجاست

تایلند کجاست

 کشور تایلند که قبلا به عنوان سیام شناخته می شد. تایلند کشوری در مرکز جنوب شرق آسیا و از هفتاد و شش استان تشکیل شده است. نام تایلند در زبان تایلندی به معنیی سرزمین آزاد می باشد. این کشور با مساحت 513.120 کیلومتر مربع از هفتاد و شش استان تشکیل شده است. شصت و هشت میلیون نفر جمعیت داشته و در زمره بیست و یک کشور پر جمعیت منطقه قرار دارد.

یکی از جذابترین شهرهای کشور تایلند پاتایا است. طبیعت زیبا و سواحل جذاب آن باعث شده است سالانه تعداد بسیار زیبادی توریست و گردشگر به کشور تایلند و شهر پاتایا سفر کنند و تور پاتایا در لیست پرفروش ترین تورهای دنیا قرار گرفته است.

کلاس‌ های آشپزی در پوکت بیشتر بخوانید: کلاس‌ های آشپزی در پوکت : آشنایی با کلاس‌های آشپزی پوکت

خیابان خائوسان، سفر به بانکوک، اقامت در بانکوک بیشتر بخوانید: جواهر پنهان بانکوک: راهنمای جامع گردشگری خیابان خائوسان

کشور تایلند با نام رسمی پادشاهی تایلند است. تایلند کشوری در شبه جزیره هند و چین است. همچنین نام این کشور در میان خود مردم محلی برگرفته از دو لغت تای و لند که به معنای سرزمین حوری یا تایی می باشد که عموما در میان گردشگران با این نام شناخته می شود.
کشور تایلند از لحاظ موقعیت جغرافیایی در جنوب شرقی آسیا قرار گرفته است. پایتخت کشور تایلند شهر بانکوک است که پرجمعیت ترین شهر این کشور نیز محسوب می شود. زبان مردم این کشور تایلندی و مذهب آن ها بودایی است و از شهرهای بزرگ کشور تایلند می توان بانکوک
، ناخون راتچاسیما، ساموت پراکان، چیانگ مای را نام ببریم. اگر قصد دارید با این کشور زیبا و شگفت انگیز بیشتر آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *