بلاگ, ایران

کیش پرچم دار سافاری و رالی و برند سازی صنایع دستی ایران است

سافاری در کیش

سافاری در کیش و رالی در کیش

رالی در کیش / سافاری در کیش – امضا تفاهم نامه همکاری سازمان منطقه آزاد تجاری کیش با کانون جهانگردی و  اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران این تفاهم نامه در جلسه ای با حضور محمد حسین صوفی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیل رانی مهدی کشاور مدیر سازمان منطقه آزاد کیش و مریم جلالی معاون صنایع دستی وزرات میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی به امضا رسید جهت اجرای تور ها و مسابقات سافاری در کیش و مسابقات رالی در کیش .

رونق گردشگری پساکرونایی جزیره کیش

محمد حسین صوفی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در این جلسه با بیان این که کیش به عنوان قطب گردشگری و ایرانگردی در سطح کشور مطرح است.

به تمدن ،سابقه تاریخی، استعداد های فراوان طبیعی و جاذبه های گردشگری کیش اشاره کرد و افزود: این تفاهم نامه سرآغاز همکاری میان سازمان و کانون به منظور توسعه و رونق گردشگری می باشد و که با بهرمندی از ظرفیت های موجود جزیره زیبای کیش را بیش از پیش به نحو شایسته به گردشگران معرفی میکنیم.

او در ادامه اظهار داشت: به طور حتم در دوره پساکرونا، دوران رونق و شکوفایی صنعت گردشگری است و یکی سونامی در حوزه گردشگری ایجاد خواهد شد و این تفاهم نامه و اجلاس ها و همایش هایی که در حوزه گردشگری در جزیره کیش برگزار می شود.

کیش پیشانی ایران زمین در فعالیت های گردشگری و اتومبیل رانی می شود

مهدی کشاورز مدیرعامل سازمان منطقه آزاد جزیره کیش در بخش دیگری از این مراسم گفت: سازمان منطقه آزاد کیش با بهره گیری از خلاقیت و تجارب کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در حوزه  های تفریحی، آموزشی، مسابقه و برگزاری رالی در سطح ملی و بین المللی فعالیت های خود را در جزیره زیبای کیش گشترش خواهد داد که در آینده نزدیک،  تیم های کارشناسی سازمان منطقه آزاد کیش و کانون با به ثمر رساندن این تفاهم شاهد ایجاد شور و نشاط میان ساکنان جزیره زیبای کیش خواهیم بود.

آشنایی با کشور تایلند بیشتر بخوانید: تایلند سرزمین زیبایی ها

چند مطلب جالب درباره ارمنستان بیشتر بخوانید: چند مطلب جالب درباره ارمنستان

کشاورز با تاکید بر ثبت برخی از موضوعات این تفاهم نامه ر تقویم ملی و جهانی از سوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی اظهار داشت: با بهره مندی از ظرفیت ها تجارب و ارتباطات گسترده کانون در سطح ملی و بین المللی این مهم زمینه ساز معرفی ظرفیت های جزیره زیبای کیش به عنوان پیشانی ایران زمین در خصوص فعالیت های گردشگری و اتومبیلرانی می شود.

تجلی صنایع دستی ایران در جزیره کیش

مریم جلالی معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز در این جلسه با بیان این که اعضا کانون جهانگردی و اتومبیلرانی سفیران صنایع دستی و هویت بنیان کشور هستند. از امضا این تفاهم نامه ابراز خرسندی کرد و گفت: جزیره کیش با توجه به این که رنگین کمانی از اقوام را در خود جای داده است از این رو می تواند با توجه به انتظار گردشگر که می خواهد تمام صنایع دستی ایران را در جزیره  کیش ببینید.

به عنوان پایگاهی برای تولید، فروش، نمایش و صادرات صنایع دستی مطرح می شود و صنایع دستی ایران در کیش تجلی یابد. بهره برداری موثر از ظرفیت، امکانات و توانمندی های طرفین و افزایش سطح تعاملات با هدف توسعه صنعت گردشگری ترویج شبکه های نوین گردشگری تسهیل امور گردشگران ورودی و خروجی افزایش تعداد گردشگران ورودی و همچنین معرفی جاذبه های گردشگری تاریخی و غیره جزیره زیبای کیش معرفی سطوح مختلف فرهنگ اسلامی ایرانی میراث فرهنگی صنایع دستی و همچنین ارائه خدمات به کیشوندان موضعات این تفاهم نامه است.

براساس این تفاهم نامه مقرر شد انواع مسابقات سافاری ها و رالی های خانوادگی گردشگری خوروهای تاریخی خودروهای دو دیفرانسیل و غیره از مبدا و یا به مقصد جزیره زیبای کیش نمایشگاه های بین المللی موقت یا دائم صنایع دستی در آن جزیره با هدف برندینگ و تجاری سازی نمایشگاه های ملی و بین المللی موقت یا دائم صنایع دستی در آن جزیره با هدف برندینگ و تجاری سازی از سوی کانون برگزار شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *