بلاگ, معرفی مقاصد گردشگری, معرفی هتل‌ها, مقاصد گردشگری خارجی, هتل‌های خارجی

چه مناطقی برای رزرو هتل در استانبول مناسب‌ترند؟

% استانبول | استانبول

استانبول یکی از شهرهایی است که سالیانه تعداد بسیار زیادی از گردشگران اوقات تفریح خود را در آن می‌گذرانند. با توجه به این مسئله می‌توان انتظار داشت که هتل‌های این شهر از کیفیت مطلوبی برخوردار باشند. ولی همچنان پیدا کردن بهترین هتل که مناسب‌ترین قیمت را دارد یکی از چالش‌های گردشگران در ورود به این شهر است. در ابتدا باید لحاظ کنید که بیش از همه به چه خدماتی نیاز دارید و آیا قرار است اوقات زیادی را در هتل سپری کنید یا خیر؛ یا این‌که بیشترین رفت‌وآمد شما به کدام قسمت از شهر است. با یک برنامه‌ریزی دقیق و مناسب می‌توانید بهترین هتل‌ها را در بهترین منطقه انتخاب کنید. در ادامه مناسب‌ترین مناطق برای رزرو هتل در استانبول را بررسی خواهیم کرد.

استانبول

تکسیم

همان‌طور که می‌دانید تکسیم یکی از مشهورترین محله‌های استانبول است. این منطقه یکی از بهترین مناطق برای رزرو هتل در این شهر است و هرساله میزبان گردشگران زیادی از سرتاسر جهان است.

دسترسی این محله به وسایل نقلیه عمومی بسیار عالی است. شما می‌توانید از مترو، تراموا و اتوبوس به سایر مناطق استانبول بروید.

بهترین مراکز خرید و البته رستوران‌های استانبول نیز در این محله واقع ‌شده‌اند. در واقع با اقامت در تکسیم کمتر پیش می‌آید که مجبور شوید محله را ترک کنید.

فضای این محله مدرن و شلوغ است. اگر شما این دو فاکتور را در لیست علاقه‌مندی‌ها و ایدئال‌هایتان گنجانده‌اید بدون شک در تکسیم هتل بگیرید.

هتل آوانگارد تکسیم، هتل The Peak، هتل آلکوچلار کبان، هتل آلیون، InterContinental Istanbul، Radisson Blu Hotel Pera از بهترین هتل‌های این منطقه هستند.

سلطان احمد

اگر تکسیم را یکی از محله‌های مهم ترکیه‌ی امروز بدانیم به‌طور قطع سلطان احمد یکی از مهم‌ترین محله‌های ترکیه‌ی گذشته است. اگر هتل شما در این محله واقع ‌شده‌باشد، به سادگی می‌توانید از مراکز تاریخی این ناحیه بازدید کنید. بیشتر آثار باستانی ترکیه و آثار دیدنی استانبول در این محله واقع شده‌اند.

ایاصوفیه، مسجد آبی، کاخ توپکاپی، موزه موزاییکی و… از دیدنی‌های این محله هستند.

البته گفتنی است که هزینه رزرو هتل در این منطقه و اقامت در آن گران‌تر از دیگر مناطق است ولی از طرفی دیگر هزینه رفت‌وآمد شما تا حد قابل‌توجهی پایین می‌آید.

هتل فورس، هتل سنتروم، هتل سلطانیا، هتل دوسودوسی، هتل کافکاس، هتل پرولا، هتل یاسمک سلطان، هتل لوسن، از بهترین هتل‌های این منطقه هستند.

استانبول

آشنایی با کشور تایلند بیشتر بخوانید: تایلند سرزمین زیبایی ها

چند مطلب جالب درباره ارمنستان بیشتر بخوانید: چند مطلب جالب درباره ارمنستان

تنگه بسفر

این منطقه برای گردشگرانی که منظره هتلشان برایشان اهمیت دارد یکی از بهترین مناطق است. شما در این منطقه می‌توانید با استفاده از کشتی‌ها میان نواحی آسیایی و اروپایی استانبول سفر کنید. علاوه‌بر این‌، محله بسفر برای پیاده‌روی، کافه‌گردی و کسب آرامش یکی از بهترین مناطق استانبول است.

هتل بوتیک هاوس بسفروس، هتل لس عثمان استانبول، هتل بوتیک سوماهان، هتل دبلیو استانبول، هتل رادیسون بلو، هتل بوتیک تاپ آجیلا از بهترین هتل‌های این منطقه هستند.

شیشلی

شیشلی یکی از مناطق مسکونی استانبول است. پس می‌توانید مطمئن باشید که امنیت و آرامش و سکوت را در این محله تجربه خواهید کرد. این محله برای طرفداران آرامش و سکوت، یکی از جذاب‌ترین محله‌ها است. علاوه‌بر این مراکز خرید و رستوران‌های شیشلی یکی از پرطرفدارترین مراکز خرید و رستوران‌های سراسر این شهر هستند.

هتل سورملی استانبول، هتل دورل، هتل ویزون، هتل وایت مونارچ، گرند هتل جواهیر از بهترین هتل‌های این منطقه هستند.

استانبول

فیندیک زاده

این محله یکی از محله‌های کمتر شناخته‌شده استانبول است. در استانبول این محله به سه چیز مشهور است: بازارچه‌های هفتگی، رستوران و آرامش. اگر این سه فاکتور برای شما جذاب است می‌توانید در این منطقه اقامت لذت‌بخشی داشته باشید. علاوه‌بر این دسترسی این محله نیز به سایر محله‌های این شهر مناسب است.

هتل ریل استار، هتل آل سیزنز، هتل توپکایی، هتل گلدن هیل، گراند هتل آنکا از بهترین هتل‌های این منطقه هستند.

بشیکتاش استانبول

این محله یکی از اصیل‌ترین و قدیمی‌ترین مناطق استانبول است. بسیاری از افراد برای تماشای فوتبال به این منطقه می‌روند. البته این محله خالی از آثار تاریخی نیست. دلمه باغچه، موزه ارتاکوی، موزه نقاشی از زیبایی‌ها و جذابیت‌های این محله است.

هتل گلدن پن، هتل ویرون، هتل ددمان استانبول، هتل گنراد، هتل پرنسس اورتاکوی استانبول، کردنر هتل از بهترین هتل‌های این منطقه هستند.

شاخ طلایی

شاخ طلایی بخشی از استانبول است که ناحیه‌ی اروپایی، آن را به دو نیم تقسیم می‌کند و منطقه‌ی استراتژیک و مهمی به شمار می‌آید. کشتی‌های زیادی در آب‌های این منطقه تردد می‌کردند و نقش مهمی را برای حکومت عثمانی ایفا می‌کرده‌است.

تماشای غروب‌های این منطقه برای شما بسیار لذت‌بخش خواهد بود. پل گالاتا و آتاتورک نیز در این بخش قرار دارند.

 

نوشته های مشابه

1 دیدگاه در “چه مناطقی برای رزرو هتل در استانبول مناسب‌ترند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *