دبی

معرفی بهترین هتل‌های دبی برای ایرانیان

% |

دبی نه تنها برای ایرانی‌ها بلکه برای تمامی گردشگران از سراسر جهان گزینه‌ای جذاب و عالی برای یک سفر لوکس محسوب می‌شود.


جهت اخذ ویزای دبی و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره ۲۲۹۰۰۵۱۰-۰۲۱ تماس حاصل کنید.


البته در این شهر مدرن و پیشرفته هیچ‌گاه مشکلی از بابت انتخاب هتل برایتان پیش نخواهد آمد امّا به عنوان یک مسافر ایرانی برخی از هتل‌های دبی هستند که امکانات آن‌ها بیشتر به سبک زندگی و سلیقه ایرانیان نزدیک است از همین رو در ادامه با بهترین هتل‌های دبی برای ایرانیان آشنا خواهید شد.

% |

هتل ۵ ستاره جمیرا امارات تاورز دبی | Jumeirah Emirates Towers Hotel

بهترین هتل دبی برای ایرانی ها در جاده ی شیخ زاید قرار گرفته و نام آن هتل جمیرا امارات تاورز دبی است. این هتل ۵ ستاره از گروه هتل های جمیرا است و در نزدیکی مرکز خرید «دبی مال» نیز واقع شده است. جمیرا یکی از بهترین هتل های دبی است و از امکانات رفاهی بسیار خوبی برخوردار می باشد، میهمانان این هتل از سرویس رایگان رفت و برگشت به مرکز خرید بین المللی دبی، مرکز شهر دبی، هتل جمیرا بیچ، مدینه جمیرا، برج خلیفه و پارک آبی Wild Wadi برخوردار هستند.

% |

هتل ۵ ستاره مینا السلام، یکی از مجلل ترین هتل های دبی | Mina Al Salam

یکی دیگر از بهترین هتل های دبی برای ایرانیان “هتل ۵ ستاره مینا السلام” «Mina Al Salam» است. این هتل مجلل و زیبا امکانات بسیار خوبی را دارا می باشد، و از لحاظ معماری بیرونی و طراحی داخلی به عنوان یکی از باشکوه ترین هتل های ۵ ستاره شهر دبی مطرح است. تمامی اتاق های این هتل دارای استاندارهای بالا و چشم اندازی رو به دریا و خلیج می باشد، تماشای آب در شهری کویری تضادی هیجان انگیز و بی نظیر است.

% |

هتل سوفیتل، گزینه ای عالی برای اقامت در دبی

هتل سوفیتل، یکی از بهترین هتل های دبی برای ایرانیان است. این هتل در فاصله ی ۸ دقیقه ای از ساحل جمیران قرار گرفته و دارای معماری فرانسوی می باشد؛ نکته ی جالبی که در خصوص هتل سوفیتل دبی وجود دارد، گیاهای فرانسوی متنوعی است که در لابی آن کاشته می شوند. کسانی که تور دبی را برای سفرشان انتخاب می کنند می توانند از آژانس مربوط خودشان درخواست رزرو هتل سوفیتل را بنمایند. نکته ی جالبی که در خصوص هتل سوفیتل دبی باید بدانید این است که تمامی مسافران آن یک جلسه ۳۰ دقیقه‌ ای عکاسی رایگان خواهند داشت.

% |

هتل آسیانا یکی از بهترین هتل های دبی برای ایرانیان | Asiana Hotel

از هتل ۵ ستاره آسیانا هم می توان به عنوان یکی دیگر از بهترین هتل های دبی برای ایرانیان نام برد. این هتل که از قیمت مناسب ترین به نسبت دیگر هتل های معرفی شده در دبی برخوردار است در منطقه دیره قرار دارد و از متروی صلاح الدین تنها ۵ دقیقه فاصله نیز دارد. این هتل دارای اتاقا های مدرن و بسیار شکیلی می باشد و امکانات رفاهی عالی در اختیار میهمانان خود قرار می دهد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید ۵ رستوران‌ آسیانا نیز به‌ دلیل حضور گردشگران زیاد از سراسر جهان، غذاهای آسیایی و البته محلی و بین المللی همواره در میز غذای این هتل آماده است.

سفر به پوکت بیشتر بخوانید: سفر به پوکت تایلند

معرفی کامل شهر دبی بیشتر بخوانید: شهر دبی امارات

% |

هتل شیراتون جمیرا بیچ دبی | Sheraton Jumeirah beach

از میان هتل های شهر دبی یکی دیگر از گزینه هایی که می تواند جز بهترین هتل های دبی برای ایرانیان باشد، هتل شیراتون است. این هتل ۵ ستاره، در ساحل خصوصی دبی مارینا قرار دارد و مشرف به خلیج فارس است و با ۳ دقیقه پیاده‌روی به ساحل خواهید رسید. از امکانات ویژه این هتل می‌توان از این موارد یاد کرد: ارائه سرویس‌های ۲۴ ساعته به مسافران تور دبی، رستوران‌هایی با انواع غذاهای آسیایی، ایتالیایی و بین‌المللی را شامل می شود.

% |

هتل آتلانتیس پالم دبی، انتخابی عالی برای زوج های جوان | Dubai Atlantis Palm Hotel

این هتل ۵ ستاره که در سال ۲۰۰۸ ساخته شده، واقع در جزیره پالم جمیرا در دبی و دارای یک سواحل شنی خصوصی است، یکی از بهترین هتل های دبی برای ایرانیان به خصوص زوج های جوان به شمار می رود و دارای یک منظره خیره کننده از خلیج فارس می باشد. هتل آتلانتیس دارای یک آکواریوم بزرگ هم می باشد که در آن می توانید بازی دلفین ها را تماشا کنید. تمام اتاق های هتل آتلانتیس پالم دبی الهام گرفته از فرهنگ عربی و اقیانوس آرام و همچنین دارای بالکن با منظره ای زیبا هستند. انواع غذاهای سنتی عربی و بین المللی رستوران های این هتل و انواع نوشیدنی ها در کافه ارائه می شود. رستوران Nobu برنده جایزه غذاهای معروف ژاپنی می باشد. مهمانان در این هتل دسترسی مستقیم به بزرگترین پارک آبی در خاورمیانه دارند. علاوه بر این، به بسیاری از بهترین بوتیک ها و مغازه های مهم در دبی دسترسی مستقیم دارد. مرکز خرید بزرگ امارات با ۲۰ دقیقه رانندگی از هتل در دسترس است. باشگاه گلف امارات نیز در ۳ کیلومتری هتل است و برای رسیدن به برج خلیفه نیاز به ۲۵ دقیقه رانندگی خواهید داشت.

% |

هتل جمیرا بیچ دبی با چشم اندازی روبه دریا در شهر کویر | Jumeirah Beach Hotel

در میان هتل های ۵ ستاره شهر دبی، هتل جمیرا بیچ هم می تواند به عنوان یکی از گزینه های انتخابی در لیست بهترین هتل های دبی برای ایرانی های قرار بگیرد. مهمانانی که در این هتل اقامت دارند به طور نامحدود می توانند از پارک آبی وایلد وادی (Wild Wadi) استفاده کنند که این هم از دیگر ویژگی های آن است. اتاق های این هتل بزرگ و با امکانات است که اقامت در آن ها را می توان برابر با آرامش دانست و یکی از بهترین هتل های دبی برای ماه عسل محسوب می شود.

% |

هتل برج العرب دبی | Burj Al Arab Jumeirah

از دیگر گزینه هایی که می توان از آن به عنوان بهترین هتل های دبی برای ایرانیان نام برد، هتل معروف و نام آشنای برج العرب است. البته با توجه به معروف بودن این هتل باید بدانید که هزینه اقامت در آن هم بسیار بالاست، از همین در صورتی که توان مالی مناسبی دارید این هتل می تواند به عنوان یکی از گزینه های پیشنهادی عالی برایتان مطرح باشد.  در این هتل امکانات در حد بسیار بالایی در اختیار میهمانان است که از جمله ی آن ها می توان به ۹ رستوران مجلل با ویژه ترین غذاها، ۲ استخر روباز در تراس، ۳۲ محل برای آفتاب گیری، یک آکواریوم با ۵۰ گونه ماهی، اتاق کهکشان راه شیری با ۲۹۰۰۰ قطعه کریستال سوآرسکی تنها بخشی از لوکس ترین هتل دبی و حتی جهان می باشد.

% |

در مطلب معرفی بهترین هتل‌های دبی برای ایرانیان سعی کردیم از تمامی طیف‌ها گزینه‌های خوبی(از هتل‌های لوکس گرفته تا گزینه‌هایی برای ماه عسل…)  را معرفی کنیم.


مقالات‌ مرتبط:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *