دبی

همه چیز در مورد سفر به دبی

% |

دبی یکی از مقاصد پُررفت‌وآمد ایرانی‌ها برای سیاحت و تجارت است، اما باید بدانید که دریافت روادید (ویزا) از شرایط بی‌چون‌وچرای ورود به این شیخ‌نشین عربی می‌باشد. جهت درخواست برای ویزای توریستی دبی از ایران، می‌بایست از یک شرکت خدمات گردشگری اقدام کنید.


جهت اخذ ویزای دبی و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره ۲۲۹۰۰۵۱۰-۰۲۱ تماس حاصل کنید.


راه‌های سفر به دبی

برای سفر به دبی، چند راه پیش روی شما است: راحت‌ترین راه شاید رزرو تور دبی باشد؛ هرچند به‌صورت انفرادی هم می‌توانید به این شهر سفر کنید و با خرید بلیط هواپیمای دبی یا بلیط کشتی دبی، تجربه‌ای به‌یادمادندنی داشته باشید.

سفر با تور دبی

در سفر به دبی، پیش از هر چیز انتخاب تور مسافرتی مناسب حائز اهمیت است. مدت‌زمان تور هوایی دبی چندین نوع دارد که بسته به آژانس هواپیمایی، کلاس هتل، اتاق موردنظر و البته زمان سفر، قیمت‌های متفاوتی برای تورها در نظر گرفته می‌شود.

تور دریایی دبی نیز گزینه جذاب دیگر سفر به دبی است که طرفداران خود را دارد. برای این سفر باید به بندر لنگه بروید. در این صورت شانس دیدن موجودات دریایی و آب‌های نیلگون خلیج فارس را هم خواهید داشت.

سفر هوایی و خرید بلیط هواپیما دبی

گردشگران زیادی ترجیح می‌دهند که به‌سراغ خرید تور دبی نروند و خودشان تمام مراحل سفر به دبی را برنامه‌ریزی کنند.

سفر به پوکت بیشتر بخوانید: سفر به پوکت تایلند

معرفی کامل شهر دبی بیشتر بخوانید: شهر دبی امارات

سفر دریایی به دبی

برای سفر دریایی به دبی، باید خودتان را به بندر لنگه برسانید. روزهای حرکت و ساعات رفت و برگشت کشتی، بسته به شرکت کشتی‌رانی و همین‌طور مساعدبودن وضعیت آب‌وهوا، متفاوت است.

% |

بهترین زمان سفر به دبی

دبی، آب‌وهوایی کویری دارد و در نتیجه در تمام طول سال، آب‌وهوای آن گرم و خشک است. از آن‌جایی که فصول دبی به دو فصل گرم و گرم‌تر تقسیم می‌شوند، بهترین زمان سفر به دبی حد فاصل ماه‌های نوامبر تا آوریل (ماه آبان تا فروردین) است که آب‌وهوای مطبوع‌تری بر شهر حاکم می‌شود. در زمستان‌ها میانگین دمای هوا حداکثر به ۲۳ درجه می‌رسد که در شب تا ۱۴ درجه سانتی‌گراد پایین می‌آید.

% |

در ایام تعطیلات نوروز، شهر دبی مملو از گردشگران ایرانی می‌شود و با اینکه نوروز جشنی ایرانی است؛ طی چند سال اخیر صنعت گردشگری دبی توجه ویژه‌ای به این جشن باستانی داشته است و آن را همانند ایران، جشن می‌گیرد.


مقاله‌های مرتبط: آشنایی با دبی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *