دبی

آشنایی با دبی

آشنایی با دبی

آشنایی با دبی ، سفر خود را آسان تر کنید

آشنایی با دبی یکی از مهم ترین مواردی است که قبل از سفر به کشور امارات باید حتما درباره ی آن بدانید که در ادامه چندین مکان دیدنی ، رستوران های لوکس و … را به شما معرفی میکنیم.

دبی یکی شهرهای امارات متحدۀ عربی و از مدرن‌ترین شهرهای توریستی دنیا به شمار می‌رود که باعث شده گردشگران زیادی برای تماشای معماری شگفت‌انگیز و آسمان‌خراش‌های فوق‌العاده، صحرا و دریای آرام و سواحل زیبا، خود را از گوشه‌وکنار دنیا به این منطقه از خاورمیانه برسانند. این شهر در خلیج فارس قرار دارد و از شمال شرقی به شارجه، از جنوب به ابوظبی و از جنوب‌شرق به سلطان‌نشین عمان متصل می‌شود.

 

سرعت تغییر و تحول در دبی بی‌نظیر است؛ به‌طوری که در کمتر از نیم‌قرن منجر به‌شکل‌گیری کلان‌شهری پررونق و توسعه‌یافته در دل کویر شده است. بسیاری از گردشگران از این تعداد آسمان‌خراش در کنار شن‌های سفید، مات و متحیر می‌شوند؛ هرچند که هنوز هم با تفریح‌هایی نظیر سافاری در صحرا یا قایق‌سواری می‌توان گوشه‌ای از گذشته‌های این شهر را تجربه کرد.

 

% آشنایی با دبی,مکان های دیدنی دبی,رستوران‌های لوکس دبی | آشنایی با دبی

 

چرا به دبی سفر کنیم؟

مراکز خرید لوکس و شیک و بازارهای سنتی: در دبی می‌توانید تجربه خریدی را داشته باشید که در هیچ کجای دیگر برایتان اتفاق نخواهد افتاد. از برندهای لوکس و جهانی تا کالاهای سنتی و بومی را می‌توانید در مراکز خرید باشکوه و پرزرق‌وبرق و بازارها یا سوق‌های معروف شهر پیدا کنید.

سفر به پوکت بیشتر بخوانید: سفر به پوکت تایلند

معرفی کامل شهر دبی بیشتر بخوانید: شهر دبی امارات

انواع تفریح‌ها و سرگرمی‌های مهیج: از تورهای هلیکوپترسواری و پرواز با اسکای دایوینگ تا سافاری در بیابان و اسکیت روی شن، تور کروز، فلای بورد دبی، اسکی در پیست اسکی سرپوشیده و… در انتظار گردشگرانی است که دبی را به‌عنوان مقصد سفر خود انتخاب می‌کنند.

 

آشنایی با دبی

 

انواع رستوران‌های لوکس دبی و غذاهای بین‌المللی:

دبی در طول سالیان سال به مقصدی برای سرآشپزهای حرفه‌ای نظیر گوردون رمزی تبدیل شده است که به‌دنبال افتتاح رستوران در این شهر شیک بوده‌اند و از همین رو، باکیفیت‌ترین غذاهای دنیا را می‌توانید در سفر به دبی نوش جان کنید.

مکان های دیدنی دبی ، حیرت‌انگیز و شگفت آور:

دبی به‌لطف داشتن آسمان‌خراش‌های معروفی همچون برج خلیفه، یکی از زیباترین خط افق‌های دنیا، محله‌های قدیمی، آکواریوم دبی، فواره دبی که بزرگ‌ترین آب‌نمای موزیکال دنیا است، ساحل جمیرا و… مقصدی پرطرفدار بین گردشگران است.


بیشتر بخوانید: صدور مجدد ویزای امارات برای ایرانی‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *