بلاگ, معرفی هتل‌ها, هتل‌های داخلی

هتل داریوش کیش

% |

گفتن ندارد که پرآوازه‌ترین هتل کیش، هتل داریوش کیش است. هتلی که خودش یکی از جاذبه‌های توریستی جزیره است و هرکس که به کیش سفر می‌کند با اقامت در هر یک از هتل‌های جزیره‌ی کیش بازدید از هتل داریوش را در برنامه‌هایش می‌گنجاند. 

آشنایی با کشور تایلند بیشتر بخوانید: تایلند سرزمین زیبایی ها

چند مطلب جالب درباره ارمنستان بیشتر بخوانید: چند مطلب جالب درباره ارمنستان

آدرس: کیش، میدان داریوش.

این هتل، با الهام از تخت جمشید ساخته شده و در آن همه‌ی وسایل خوش‌گذرانی مهیاست. هم دریاچه‌ی اختصاصی دارد و زمین پینت بال اختصاصی و هم چندین زمین ورزش، هم دارای باغ پرندگان است و هم دارای کشتی تفریحی و فضایی برای ورزش‌های آبی و تنیس و بیلیارد. اولین آکواریوم آب شور خاورمیانه هم در هتل داریوش واقع شده.
با رزرو هتل داریوش کیش در یک هتل 5 ستاره با معماری تخت جمشید اقامت خواهید داشت. این هتل در سال 1383 در 3 طبقه تاسیس شد و در سال 1396 مورد بازسازی قرار گرفت. هتل داریوش 184 واحد اقامتی مختلف دارد بنابراین می‌توانید در این هتل اتاق بگیرید، یا ساکن سوئیت ها و آپارتمان‌های مجهز آن شوید یا با هزینه‌ی کمتر در اتاق‌های کابانا که خارج از ساختمان اصلی قرار دارند اقامت کنید. چشم‌انداز خوبی به جزیره و آب‌های خلیج فارس خواهید داشت، نزدیک ساحل شرقی است و از آنجا دسترسی به مراکز خرید و دیگر جاهای دیدنی کیش از جمله شهر زیرزمینی کاریز، پارک دلفین‌ها، بازار پردیس و پارک هنگام آسان است.
علاوه بر اینکه چندین رستوران و کافی‌شاپ با کیفیت داخل هتل هست تا از صرف غذا در نقاط دیگر جزیره بی‌نیاز باشید، اما به رستوران میرمهنا و کلی کافه و رستوران ساحلی معروف دیگر هم دسترسی آسانی دارید.

نوشته های مشابه