بلاگ, معرفی هتل‌ها, هتل‌های داخلی

هتل ترنج کیش

% |
هتل ترنج کیش اولین هتل دریایی ایران است که نمونه‌اش را تنها در جزایر مالدیو و کارائیب می‌توان دید.
هتل ترنج در واقع دو بخش دارد. یکی هتل ساحلی ۴ طبقه و دیگری واحدهایی که روی آب دریا ساخته شده‌اند.
مصالح استفاده شده در ساخت هتل ترنج استاندارد و بی‌ضرر برای اکوسیستم است.
اگر عکس‌های هوایی بخش دریایی هتل را ببینید، متوجه می‌شوید که نحوه‌ی قرار گرفتن واحدها شکل ترنج را ساخته‌اند و به همین دلیل نام آن را ترنج گذاشته‌اند.
این هتل ۵ ستاره‌ی ساحلی در سال 1394 با حدودا 100 سوئیت روی دریا ساخته شد و تلفیقی از عناصر سنتی و مدرن است. واحدهای دریایی همگی چشم‌اندازهایی رو به غروب جزیره دارند. درواقع سه نوع اتاق دریا، غروب و ترنج در این هتل وجود دارد که تفاوت اتاق‌ها در منظره‌ای است که از اتاق خواهید دید. کف شیشه‌ای اتاق‌ها روی سطح دریا یکی از جذابیت‌های این هتل به شمار می‌آید. خیلی کم پیش می آید شما بتوانید ماهی‌ها و جانوران دریایی را در محیط طبیعی زندگی خود ببینید. بالکن‌های بالای سطح دریا در این هتل به تنهایی می‌تواند شما را مجاب کند تا این هتل را برای اقامت انتخاب کنید. تماشای غروب آفتاب از این بالکن‌ها تجربه‌ای تکرار نشدنی است. حتی اگر برای بار هزارم به کیش سفر می‌کنید، با اقامت در هتل ترنج می‌توانید مطمئن باشید که تجربه‌تان از این سفر منحصر به فرد خواهد بود.
با رزرو هتل ترنج کیش در شمال غربی جزیره خواهید بود و حدودا 20 دقیقه با مراکز تفریحی و خرید کیش فاصله دارید. اما در مجموعه‌ی هتل با چندین رستوران و کافی‌شاپ و سالن ورزش و بازی و آتلیه و کافه‌ی ساحلی و شب‌نشینی‌های دل انگیز از شما پذیرایی خواهد شد و ممکن است با دیدن آرامش و زیبایی اقامت در این هتل دریایی، رفتن به نقاط دیگر جزیره را فراموش کنید.

نوشته های مشابه