پروازها و تورها, تور خارجی, تورها

برقراری تورهای ترکیه

% |

تورهای ترکیه به مقصد استانبول، آنتالیا و بدروم از سر گرفته شدند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت‌نام برای تور با شماره ۲۲۹۰۰۵۱۰-۰۲۱ تماس حاصل کنید.

 

در ادامه به صورت مختصر توضیحاتی راجع‌به استانبول، آنتالیا و بدروم، از مقاصد گردشگری تورهای ترکیه، نوشته‌ایم:

 

استانبول مرکز فرهنگی و تجاری ترکیه است و به‌ عنوان پایتخت شرقی امپراطوری روم، از تاریخی‌ترین و زیباترین شهرهای کشور محسوب می‌شود. با دیدنی‌های بسیار، استانبول از مقاصد ارزشمند در ترکیه به شمار می‌رود. مراکز خرید متعدد و جشنواره های جذابی که در این شهر برگزار می گردد باعث شده تا گردشگران زیادی از سراسر دنیا استانبول را برای سفر انتخاب کنند. همچنین موقعیت جغرافیایی و آب و هوای خوب این شهر زیبا از عوامل تاثیر گذار این موضوع بوده است.

آنتالیا یکی از محبوب‌ترین شهرهای توریستی در ترکیه و غرب آن است، شهری ساحلی که بخش بزرگی از تاریخ و فرهنگ ترکیه را در خود جا داده و جز اولین سکونتگاه‌های انسانی در ترکیه به حساب می‌آید. همین باعث شده دیدنی‌های باستانی و تاریخی زیادی را در شهر آنتالیا ببینید.

بدروم سرزمین آب‌های ابدی است، جایی که تا چشم کار می‌کند نور و آب دنیای دیگر را رقم زده‌اند. شهری ساحلی در جنوب غرب ترکیه که در کنار دریای اژه موقعیت توریستی خوبی را پیدا کرده است.  واژه «بدروم» به معنای پایین است و از آنجائیکه این شهر در پائین ترکیه قرار گرفته است این نام را یدک می‌کشد. در این شهر انتظار سفری متفاوت به ترکیه را داشته باشید، شهری با خانه‌های سفید رنگ چیده شده کنار هم با کوچه‌هایی که به دریا ختم می‌شوند.